-seorang diri itu TENANG-


setelah apa yang terjadi semalam cik sakura memilih untuk berseorangan seketika..bukan apa terdetik di hati kenapa ini yang harus cik sakura terima..inikah bayaran yang cik sakura dapat setelah pengorbanan yang cik sakura lakukan..tak cukup lagi ke penderitaan selama bertahun-tahun lamanya disebabkan seorang PEREMPUAN..cik sakura fikirkan perempuan mesti paham hati seorang perempuan tapi tidak bagi situasi ini..

jadual kelas seperti biasa..sifat profesional masih wujud dalam diri..habis kelas terus cik sakura keluar seorang diri..kini cik sakura berada di sebuah restoran yang berwarna MERAH PUTIH..ditemani ice blended chocolate+ spaghetti bolognese  + brownies..cuba teka di mana cik sakura berada..nanti cik sakura terjah blog kalian..

jemput makan..walaupun tak lalu makan tapi cik sakura kena makan jugak..malam ini ada tournament..doakan cik sakura ye..mama everything is under control right now..i'll keep my promise till now..xoxo..


3 comments:

  1. putus cinta ke??sabo la k..pasti smua tu ada hikmah nyer..nak teka jugak cik sakura kat mana..hihi kat Secret recipes kan??hihi

    meh sini: Besar Dahh Dia!!!

    ReplyDelete
  2. err err kat mana eyy..
    hehe cedapnye ice blended tu... nyummm

    ReplyDelete
  3. @fadhdeela
    owh zaman putus cinta dah lama bermalu..betul tepat sekali..10 markah utk fadheela..

    @ardinihumaira
    hehe..kt mana ye..yummy..

    ReplyDelete