-petang ini milik kami..ahaks..-


sementara photobucket tengah buat kerja penyelenggaraan jadi background yang cik sakura ini hanya untuk sementara sahaja..sementara sahaja..tapi kalau ada yang suka dengan background ini sila angkat tangan macam saya..hehehe..ahaks..tapi nampak macam suram plak kan..tak apa..sementara sahaja..

owh petang ini cik sakura nak main squash/skuasy..lama dah tak main..agak-agak mesti skill dah hilang..memang lama dah tak main..semenjak sibuk dengan penyelidikkan universiti..jadi petang ini cik sakura dengan kawan-kawan nak meluangkan petang kami dengan mengeluarkan peluh..bukan jalan-jalan cari makan..hehehe..

nak tengok kelengkapan cik sakura petang ini..jom-jom tengok..





hah..ada macam DATUK NICOL ANN DAVID tak..dari tepi je kot..ceh perasan..kalau depan memang langsung tak ade..

3 comments:

  1. Salam.konnichiwa^^.
    Jalan2 sampai sini.
    Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
    Btw, nice blog :)
    Thanks~

    ReplyDelete
  2. cantik jugak backgroun nih ..alaaa elok jgn guna mana2 website tumpang salah satu sbb nyer blog jd berat hee..

    ReplyDelete
  3. @アヌム ちゃん~~
    konnichiwa..hehe..makasih ya..jap lagi cik sakura dtg..

    @puanbee
    yeke..baru cik sakura tahu..tapi masih belum berat lagi..

    ReplyDelete