-hidup dikelilingi nombor-


dekat pejabat nombor..mengajar pun nombor..kira data lagi lar banyak nombor..besar-besar nilai angka..bukan satu dua digit tapi melebihi enam digit..balik rumah pun nombor..sebelum nak tidur pun nombor jugak..nombor apakah itu..jeng jeng jeng..yang pasti bukan nombor ekor..

mula-mula ketagih dalam handphone..mula-mula main tahap yang mudah dulu..lama-lama semakin ketagih pula sampai tahap yang susah..ketagih..betul ke ayat cik sakura..addicted jugak dengan permainan ini sebab non-stop main..leka sekejap..susah ke..tak susah cuma masa yang diambil untuk mengisi nombor diruang kosong tu je yang berbeza..itulah dia SUDOKU..permainan mengisi 1 sehingga nombor 9..dulu main dekat handphone kini main permainan ini di surat khabar NEW STRAITS TIMES muka surat belakang sekali dekat bahagian sukan..kawan-kawan cubalah..mana tahu boleh mengasah minda..

kawan-kawan suka main permainan apa di masa lapang..kongsi lar dengan cik sakura..mana tahu minat yang sama..selamat malam..


7 comments:

  1. dulu kat sekolah suma budak kelas berebut nak g amek star free sebab nk curik sudoku..lepas dah curik suma yang xdapat 2 dtg salin..hehehe..penangan sudoku.. :)

    p/s:esok pon nana exam gna nombor..

    ReplyDelete
  2. @nana riduwan
    hehe..penangan sudoku..dulu masa sekolah cik sakura dan kawan-kawan join contest yang dapat pizza percuma dalam THE STAR..

    RELLY..GOOD LUCK YE NANA..

    ReplyDelete
  3. best sudoku nie.. mnguji minda. ~

    ReplyDelete