-yeay dapat lagi..korang ada ke-

semalam macam biasa pergi malabur duit jugak..asyik melabur duit je bila nak simpannya kan..nampak gaya tak meningkat lar wang simpanan..hari tu dah wat pelaburan juga..tak caya klik [SINI] wang pelaburan je yang meningkat dengan banyak..ini pun keluar lagi..tapi melabur duit ini cik sakura dihadiah benda ni.lalala..cik sakura ada..korang ada ke..hee..

dulu dapat warna ungu..dua je..

 tengok paper bag dulu..hehehe

taraa..3 ok..warna hijau atau pun lime..korang ada tak..tetttt

entry kebudakkan je rasa..hehehe

-sekian terima kasih-



7 comments:

  1. haa ada satu je jarang melabur di MCD tu akk suka kepci

    ReplyDelete
  2. tak per lah menabung kat mcd

    ReplyDelete
  3. erm banyak tu bak sini satu huhu

    ReplyDelete
  4. @amiraliyana
    hehe..boleh2..ambik kt mcD..hehe

    @puanbee
    yeke..dulu cik sakura ada radio kfc..hehe

    @HAFIZAL
    kan..yang penting perut kenyang..

    @HaFizaH aYu
    tak boleh..hehe..gurau je..

    ReplyDelete