-cuci mulut jangan tak cuci-

opsss..ini bukan kempen mencuci mulut atau iklan ubat gigi..bukan-bukan..ini iklan pencuci mulut..jemput makan sambil cik sakura update entry baru dan membalas komen-komen kawan-kawan cik sakura..walaupun tak banyak namun masih cik sakura hargai..terima kasih banyak-banyak..wah syahdunya..mentang-mentang cuaca sekarang tengah sejuk..maklum la baru lepas hujan..

jom makan SAGU GULA MELAKA..sedap juga ye layan pencuci mulut macam ni kadang-kadang..walaupun  menggunakan santan berlemak..oppss..cik sakura tak diet ok..sagu gula melaka..tak banyak bahan pun digunakan namun ianya kalau masuk hotel lima bintang boleh jadi mahal juga harganya..sedangkan bahan yang digunakan hanya la sagu, santan dan gula melaka..dan cara penyediaannya juga cukup mudah..boleh la cuba buat untuk hidangan minum petang..asyik cekodok je kan apa kata tukar selera sekali-sekala..ahaks..

jemput makan ye..cik sakura sambil menyuap sambil menaip..wah kalau ada banyak tangan macam sotong macam-macam cik sakura boleh buat kan..ini ada dua tangan pun dah kira bersyukur..jemput makan sekali lagi..


7 comments:

  1. wow...gambar jer dah buat air mulut nie nak meleleh...;))

    ReplyDelete
  2. sedap2 akk biasa tambah laici tin tu lagi sedap ...

    ReplyDelete
  3. @puanbee
    yeke puanbee..nanti cik sakura nak cuba la..

    ReplyDelete
  4. Macam menarik ni...nyumnyum :)

    ReplyDelete