-HIJAU oh HIJAU-

 ANGGUR

 KASUT TUMIT TINGGI

TONG SAMPAH 

VESPA

JIM CARREY in THE MASK

anak sape la ni..lari..


12 comments:

  1. whoa. suke gmbar last sekali. hehe

    ReplyDelete
  2. sy suke hijau tapi bukan toyol :p

    ReplyDelete
  3. CIK SAKURA...PIC LAST tu MEMANG PATUT KENA LARI PUN...TAPI DIA PANDAI BAWAK MOTOR WOOO...hahaha...

    ReplyDelete
  4. haha sesekali cinta alam.
    hijau cool whatt.
    skng tgh gila cr tshirt hijau yg cool
    ;p

    ReplyDelete
  5. hahaha... menarik je tengok gambar2 hijau mula2.. tiba2 yg last plak muncul gambar si hijau mask dan si toyol.. hehe

    ReplyDelete
  6. apa yang saya tahu, hijau warna menenangkan...

    ReplyDelete
  7. haha..hijau itu menenangkan? tertanya2 di manakah daun dan pokok? dan juga zainal abidin.. ada lagu HIJAU.. liriknya "kulihat hijau..."..bendera nigeria pun hijau..bendera PAS pun :D

    ReplyDelete
  8. hijua mendamaikan...
    tapi yang last tu mengerikan...

    ReplyDelete
  9. cik sakura, pelangi pun sukakan hijau;)

    hijau damai jerk

    ReplyDelete
  10. uiskk yang last tu.. sebaik tak tengok malam tadi kalo tak kecut pwot dni hehehe

    ReplyDelete
  11. @athira
    suka..hehehe..takutnya..

    ~kiinaa~
    hehe..cik sakura pun tak suka toyol..

    @Ayie Abas
    hehe..comel plak tengok toyol tu..

    @teynteyn the doll
    cepat lari..

    @syafiqakarim
    suka hijau ye syafiqa..

    @Gen2Merah
    hehe..terkejut x..

    @kjaharun
    betul..tepat sekali..

    @M Fizan
    opps..hehe..

    @solomolo
    jangan mimpi toyol dah la ye..

    @laskar pelangi
    suka hijau juga..dah dua orang suka hijau ni..

    @Ardini Humaira
    hehe..dini baru tengok ye..

    ReplyDelete