-kena tahan tapi bukan POLIS-


cak..selamat petang semua kawan-kawan blogger cik sakura..dah makan tengahari belum ni..jangan lupa makan ye..jangan lewat makan tau..nanti perut masuk angin..xmo xmo..sebelum tu cik sakura nak berterima kasih kepada kawan-kawan cik sakura yang sudi beri kaedah atau cara untuk berhentikan darah..nak baca entry klik [SINI] ..

kepada  BUNGA , UMAR FARUQ , AMIRALIYANA , IYAN SHAZLIND dan MAS SAARI terima kasih banyak-banyak ye tolong cik sakura..cik sakura dah cuba..dan sekarang ni cuba teka cik sakura di mana..sekarang di hospital dan kena tahan oleh DOKTOR..adoi..tak suka duduk hospital lama-lama..sehari pun dah kira lama juga tau..cik sakura hilang banyak darah..kemalangan kecil rupanya luka tu besar..malam semalam terus kawan cik sakura hantar ke hospital swasta..

jadi sekarang cik sakura nak berehat..tadi dah minum air gula yang tak sedap tu..kata doktor cik sakura kurang gula dalam darah..tengok masuk hospital je macam-macam sakit ada..tadi kena cucuk..dia cucuk tang sini..dia cucuk tang sana..rasa nak gigit je nurse tu sebab sakit sangat..lalala..


8 comments:

  1. jadi tak macam yang mira cakap tu? hee

    oh, yaka cik sakura msuk hospital? luka apa ja cik sakura? mcm teruk jek..

    ReplyDelete
  2. eh sakura..biar betikk..aduh kira teruk sangat luka tu sampai kena tahn..jaga diri lek lok..:)

    semoga segala berjalan dengan lancar..

    ReplyDelete
  3. alahai yunk..
    apala yg u da buat ni sampai msuk
    hosp.sendiri cr psl kan?
    huhu..upload muka sedih sikittt

    ReplyDelete
  4. @amiraliyana
    jadi sekajap..btw thanks..luka ditangan..dalam lukanya..

    @bunga
    memang betik..makasih..

    @syafiqakarim
    uiks..tak cari pasal dengan sesiapa pun..nak benda nak terjadi..

    @misscha
    terima kasih

    @Faraa Eiman's
    insyaALLAH..terima kasih..

    ReplyDelete
  5. oh.. yka.. err.. bca entry hari tu terluka igt skit hati. rupanya luka di tgn.. err.. mcm mna bleh terluka tu?

    moga cepat sembuh cik sakura.. ikut ckp doktor ngn nurse ok la tu..

    ReplyDelete
  6. @amiraliyana
    terima kasih..cik sakura dah keluar hospital pun..

    ReplyDelete