-DATO' K nombor 2-


cak..gambar DATO' SITI NURHALIZA pula..sebelah tu siapa..buat-buat tak kenal pula..hehe..harap maklum entry ini tiada kaitan dengan mana-mana artis mahu pun suami artis mahu pun sesiapa sahaja yang berada dalam bidang seni..tak ada kaitan ok..no no no..tak nak story pasal gosip-gosip ni tau..I rimas ok..cerita pasal biasa-biasa aja..ahaks..geli plak tekak cik sakura..

berbalik pada tajuk di atas ok..alkisah teman cik sakura ni bernama 'K'..opss bukan nama sebenar tau..tapi nama timangan..hehehe..tapi kitorang panggil DATO' K sebab misai dia..opss jangan marah..nanti tak hensem..'K' bukan nama sebenar memiliki kereta 'K' juga dan bernombor plat 'K' juga..alamak terlepas cakap..ni bila nak masuk cerita ini..


ok2..nak masuk cerita asal ni..tadi petang ada rakan pejabat cik sakura bawak balik buah tangan dari Cameron Highland..jadi mesti la ada buah strawberi yang dibeli..kitorang ni pun makan macam tu je..tak adanya nak salut dengan coklat ke apa ke..tapi 'K' ni makan buah strawberi siap cicah lagi..hah nak tau dia cicah dengan apa? dengan KICAP..'K'  cakap nanti hantaran kahwin dia nak letak buah strawberi dengan botol kicap..heee..

p/s: entry gurauan semata-mata..tapi 'K' pesan kalau ada yang sudi memang itu la hantaran dia..ahaks..ada yang sudi ke..


7 comments:

  1. cicah dgn kicap pun boleh . haha

    ReplyDelete
  2. pelik lah cicah kicap,
    jarang di buat orang,

    kalau nenas cecah kicap enak la jugak, ;)

    ReplyDelete
  3. @alin~hazlin~
    salam perkenalan juga..thanks..

    @izyan yasmin
    hehe..tu la..xjumpa coklat kot..

    @siti kektus
    katanya masam sangat..cicah kicap pun sedap..haha..

    ReplyDelete
  4. debar-debar baca pasal 'K' ...:)..


    kicap rupanyanya...sabor je la..:)

    ReplyDelete