-baju kurung putih-


kaum ADAM dah balik sembahyang JUMAAT ke..hari ini hari jumaat..penghulu segala hari..kaum ADAM ditempat cik sakura kebanyakkannya berbaju melayu sebab tadi ada majlis sedikit..ada yang macam nak pergi akad nikah pula..opss..yelah berbaju melayu dan siap bersampin..kalau bini kat rumah tau nak pergi akad nikah gerenti putus kepala..hehehe..tak de la..cik sakura gurau je..kitorang ada majlis sedikit awal pagi tadi..

cik sakura sendiri berbaju kurung putih..agak janggal tapi kira masuk kot untuk pemakaian hari ini..hah jangan cakap cik sakura nak pergi menikah pula..belum sampai masa lagi..alang-alang cik sakura dah berbaju putih jadi cik sakura pakai heels merah..ada macam wanita UMNO tak..hehe..opss politik..tak berminat..kawan-kawan dah makan tengahari belum..cik sakura masih kekenyangan akibat makan pulut kuning..bersama rendang ayam dan daging..ni atas meja pun ada lagi..lari diet cik sakura..

petang nanti cik sakura akan gerak ke KUALA LUMPUR..orang-orang kl cik sakura akan terjah tempat anda..hehe..cik sakura ada jemputan kenduri arwah dan doa selamat..sebagai wakil keluarga jadi cik sakura akan pergi..lepas tu ingat nak shopping jap..ALDO wait for me..lalala...


8 comments:

  1. wah..bestnyaaa...beli yg trbaik ya:)

    ReplyDelete
  2. cik sakura. shpg tuk pelangi sekali leh ;)

    heee=)

    ReplyDelete
  3. Selamat Bershopping ye cik sakura..:)

    ReplyDelete
  4. Selamat Bershopping ye cik sakura..:)

    ReplyDelete
  5. wahh...dah gaji ekk? leh ar shopping sakan..he3

    ReplyDelete
  6. @Jahidih Saili
    baiklah..

    @laskar pelangi
    boleh..nak apa..kita wat window shopping ye..

    @Farah Shamsudin
    thanks farah..

    @blasahje
    dah rasanya..

    @Fathiah Hamim
    really..

    ReplyDelete