-MERAH pujaan hatiku-


tadi cik sakura ada bertanya pada kawan-kawan bloggers warna apa yang menjadi pilihan hati mereka..nak baca entry itu klik [SINI]..dan hasilnya kebanyakkan memilih warna MERAH..siapa pilih warna merah..mereka adalah KJAHARUN , M FIZAN , GUA SYED .. kalau ada yang cik sakura tak letak nama nanti update dekat cik sakura ye..jom kita tengok koleksi MERAH kali ini..

 MAWAR
 
 SLIM LEATHER BAG for iPAD

FERRARI 599 GTB FIORANO
 
 oppss
 
warghhhhh..nak merah kan..hehe..nak EPAL tak..


p/s: jap lagi cik sakura nak buat BIRU plak..tunggu ye..sementara tunggu tu apa kata kawan-kawan klik nama-nama mereka di atas tu..boleh tambah kenalan..

8 comments:

  1. cikSAKURA..pepel bila pulak?? :)

    ReplyDelete
  2. waaahhh.. like it.. kereta sy mmg kaler merah.. tp bkn ferrary la.. :)

    ReplyDelete
  3. heee...tenkiu2..nak like 10 juta kali..:D

    ada lagi lar..kelab liverpool dan man united pun merah..hihi..biru nanti bagi banyak2 gambar ^_^

    ReplyDelete
  4. sama la kita suka merah..=))

    http://ct-kama.blogspot.com/2011/06/red-heels-idamanku.html

    ReplyDelete
  5. wah merah!
    merah itu berani.
    huhu nice :)

    ReplyDelete
  6. @nana riduwan
    purple..insyaALLAH nanti cik sakura usahakan..

    @Gua Syed
    yeke..ntah2 LANCER kot..hehe

    @M Fizan
    opps..bola ke..owh ye cik sakura dah buat entri pasal warna BIRU..

    @kjaharun
    terima kasih..

    @laskar pelangi
    yup..hehe

    @ct-kama
    yeke..ada geng ni..

    @athira
    thanks..

    ReplyDelete