-perjalanan sepanjang hari-

hari ini hari yang meletihkan bagi cik sakura..pagi-pagi dah ada mesyuarat..lepas tu kena bentang proposal disamping perbincangan selanjutnya..kemudian petang data-data dari statistik terkumpul sampai..kemudian masuk kampung untuk uji penyelidikkan bagi seorang professor ini..manu tahu hasil kreativitinya kali ini akan merangkul anugerah..kemudian balik rumah dah pun pukul 8 malam..berapa banyak kemudian daa..

tadi petang sempat juga cik sakura update entry pasal pencuci mulut..nak baca klik [SINI] ..sedap juga..memang cik sakura suka pun..kemudian dapat tahu dari PUANBEE dia letak laici dalam pencuci mulut ini..mesti lagi sedapkan..nanti cik sakura nak cuba la..cuma masa je yang cemburu sangat dengan cik sakura ni..

sekarang pun dah pukul 12 lebih..dah masuk hari baru iaitu hari KHAMIS..esok perjalanan hidup seperti biasa..pagi-pagi dah bangun lewat petang baru balik..itu pun kalau tiada apa-apa halangan.

eh ada ke orang baca panjang-panjang ni..tak ada kot..jom turun bawah..buat air coklat..lepas tu tengok jadual esok..kemudian baca buku..kemudian buku baca cik sakura..daaa..selamat malam semua..


4 comments:

  1. sy baca la cik sakura.. hehe

    ReplyDelete
  2. jom..buat tuk bunga satu..akhaha

    ReplyDelete
  3. haa lupa pulak .. akk buat guna susu cair , tk guna santan .. pastu letak kan laici dgn kuahnya sekali .wangi dan sedap

    ReplyDelete
  4. @zacky786
    baca ye..makasih..lama tak nampak..

    @bunga
    bunga nak ye..nanti cik sakura hantar dekat blog..hehe

    @puanbee
    owh susu cair..cik sakura pakai santan..nanti nak cuba resipi puanbee lar..

    ReplyDelete