-kasut tumit tinggi beraksi-


cakk..macam lama dah tak menulis apa-apa..tapi cik sakura nak coretkan sesuatu di sini..nak tahu tak..tak nak tahu pun kena ambil tahu juga..kalau tak nanti cik sakura babap sorang-sorang..hehehe..gurau je..takkan nak babap anak orang..kes naya tu..

alhamdulillah balutan tangan pun dah dibuka..kesan luka nasib nampak kecil sahaja..tak la seperti yang cik sakura jangka..risau takut parut itu besar..jahitan pun dah dibuka semalam..jadi sekarang cik sakura bebas dari bau ubat..jeng jeng jeng..rasa bebas pula tangan ni dari berbalut-balut..

cik sakura masih dalam cuti lagi namun bos panggil untuk hadiri satu perjumpaan khas bersama pengarah-pengarah yang lain..nak tak nak cik sakura mesti kena pergi..sebab projek tu bawah kawalan cik sakura..pagi-pagi dah menapak dengan kasut tumit tinggi..hello tangan yang sakit tau bukan kaki..hehe..cari nahas lagi..

setakat ini cik sakura masih ok..cuma mata je yang dah rasa nak tertutup akibat makan nasi lemak dan kopi..ish ish..pastu cik sakura pergi telan ubat lagi..cik sakura nak rehat sebentar ye..jumpa lagi..


5 comments:

  1. nsib dh boleh bukak.. klau x, g event ngn tgn brbalut.. hahaha.. tke extra care ea ;)

    ReplyDelete
  2. luka??? knp tu?

    ReplyDelete
  3. cik sakura jaga kesehatan baik2 ek... jangan nakal2.. ekeke
    Salam ukhuwah salam kunjung mengunjung ye (",)

    ReplyDelete
  4. @Farhana Jafri
    hehe..tu la..sekarang tangan dah tak berbalut rasa ringan sikit..

    @Jiejah Gorjes
    accident..

    @Farah Shamsudin
    thanks..i will

    @Gen2Merah
    hehe..ok2..nakal ke cik sakura ni..hee..terima kasih datang sini..

    ReplyDelete