-makan hati berulam jantung-

memang cik sakura tak makan hati ayam mahu pun lembu..jantung haiwan pun cik sakura tak makan..ada ke orang makan jantung..jantung pisang ada la..dicicah dengan sambal belacan..atau dibuat kerabu..sedap tu..owh cik sakura makan hati manusia je..yumyum..macam hantu plak kan..

free je makan hati hari ini..gara-gara terlihat satu perbualan hangat di facebook..terlihat tau..ntah macam mana TUHAN nak tunjuk..dan lagi sekali memang hati ini macam disimbah asid..memang parut lama tak hilang tapi luka baru datang tambahkan lagi parut..dan lagi sekali benda lama diungkit..bagus..cukup bagus..mendengar nama tempat pun sudah menyakitkan hati apatah lagi mendengar nama itu..terima kasih banyak-banyak..

lepas ini kalau terjadi sekali lagi dan terjadi juga kes penangkapan sekali lagi nampak gaya memang no hye hye but bye-bye terus..memang tak sanggup dah..selama ni jadi buta dan pura-pura tak nampak apa kesalahan yang sebesar kuman tu tapi kalau la terjadi lagi memang ku hempuk gajah tu kat atas kepala makhluk bernyawa yang bernama tettttttttt..


4 comments:

  1. @puanbee
    yeke..nampak sgt cik sakura xpenah mkn..hee

    ReplyDelete
  2. lorr kenapa ni ? ishk3.. jantung pisang gak jadi mangsa.. hehe.. gurau jer.. :P

    ReplyDelete