-cerita sebelum melelapkan mata-


esok dah jumaat..sekejap je masa berlalu..esok pagi-pagi ada mesyuarat..walaupun tak jaga dewan peperiksaan lagi namun masih banyak kertas yang belum bertanda lagi..kalau satu kertas dah pening apa tah lagi ada 80 kertas jawapan..dan di kali kan dengan 3 buah kelas yang jumlah student lebih kurang banyaknya..kan banyak tu..lalala..kalau jawapan sama tak mengapa tapi macam-macam jawapan cik sakura dapat..ni soalan matematik..kan ada satu jawapan je..adoi..

malam ini malam JUMAAT ye..hah apa jeling-jeling tu..cik sakura jangan mengarut ye..kawan-kawan ada pikir lain ke..hah..kalau ada diam-diam je..boleh..ni pun cik sakura tak pandang belakang pun tau..nak jeling pun jeling nombor kat dalam buku perangkaan ini..banyaknya data nak di masukkan..ada yang nak tolong ke..hah cik sakura tahu tolong tengokkan..kan kan kan..hehe..ok lah cik sakura nak sambung masukkan data ni..

having problems is not a problem, yet thinking a problem is a problem is even more of a problem than the problem that you thought was a problem..



11 comments:

  1. nana sukka lappy itu..tp sukka lagi vaio.. :)

    ReplyDelete
  2. sabar lah menanda kertas student tu yer..

    result saya semua dah keluar..tapi..herm..menurun

    ReplyDelete
  3. waahh.. lappy & hp pink color.. i likee..

    ReplyDelete
  4. @nana riduwan
    cik sakura pun suka vaio..dulu ada warna putih..

    @azizul
    result dah keluar ye..pointer masih 3.0 n above tak..

    @saraly
    yup..

    @Farah Shamsudin
    i like too..ahaks..

    ReplyDelete
  5. iyer lah tolong tengok aje haaa

    ReplyDelete
  6. cik sakura : jeles2..nnt hantaran nana nk mntak vaio 1..hehehhe

    ReplyDelete
  7. @nana riduwan
    satu je nana..xleh mintak dua ke..hee

    ReplyDelete
  8. taknak la 2..nnt tak dapat passat cc lak..hahhaha... :)

    ReplyDelete