BEN ASHAARI GEGAR BLOG MAY 2011


kali ini ada hadiah pulak..mesti bestkan..jadi mesti kawan-kawan berminat kan..barang siapa yang berminat klik lar nama yang tidak asing ini..BEN ASHAARI ..tarikh tutup pada pukul 10 pagi bersamaan 090511..


14 comments:

  1. fuh...harap-harap saya dapat domain tu..hehe..amiin

    ReplyDelete
  2. @azizul
    meh cik sakura aminkan doa tu ye..

    @puanbee
    makasih puanbee

    ReplyDelete
  3. salam singgah dari segmen BA..
    Mas dtg gegar dari kumpulan 3 no.66

    ReplyDelete
  4. Menyambong gegaran semalam... Arap gegaran kali ni semapt la sy abeh kan.. Semalam da berjaya mengegar 2 kumpulan.. :)

    Kalo rajen meh la jengok sy.. :)

    *PEace Yo! :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..
    Nadh datang dengan fullset pakaian keselamatan ni,
    berat pala dengan helmet aih. kaki pn sama ng safety shoes..
    tak bleh lama2 sebab ni nak kena lari dah p tempat selamat since gegaran kan sini hebat sangat.
    Salam ziarah dari Nadh. Jaga diri ya.. :D

    Jom main Layang-Layang dengan Nadh nak?

    ReplyDelete
  6. @Ly_Tulip
    hehe..peace..nanti cik sakura tengok awak..

    @fRaMe+LenSeS
    wslm..hati ye nadh..takut bergegar plak..hehe..

    ReplyDelete
  7. salam perkenalan....dtg gegar disini...jemput singgah...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. @Golden Rose
    salam perkenalan juga..nanti cik sakura singgah..

    ReplyDelete
  9. gegar and follow sini...

    jum baca entry baru!

    http://takkeciksgtpown.blogspot.com/2011/05/pengkid-patot-masuk-tandas-mana.html

    ReplyDelete
  10. tumpang singgah kejap tau. letih jalan2 dari blog ben ashaari. kalau senang2, datanglah ke rumah. sambil2 tu follow la sekali. gerenti di follow balik. janji ditepati. salam perkenalan.

    http://cintaelmiesya.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-gegar-blog-may-2011.html

    ReplyDelete
  11. @elmiesya
    salam perkenalan dari cik sakura juga..

    ReplyDelete