-bukan diari AKADEMI FANTASIA-

hah..kan cakap bukan diari akademi fantasia..ni diari cik sakura..ke nak undi cik sakura..AFUNDI SAKURA..dengan tagline OPOCOT..hehe..bukan la..cik sakura baru sampai rumah..panas sangat cuaca hari ini..alhamdulillah segala kerja cik sakura hari ini berjalan dengan lancar..dan encik syah telah memberi kerjasama yang baik tadi..semoga apa yang dibincangkan mendapat persetujuan ramai..bank pun ramai juga hari ini..tapi settle juga urusan cik sakura..yeay..

kat sini ada beberapa gambar untuk tatapan umum..tak ada kena mengena pun dengan pelajar AF ye walaupun AFIF dah keluar..ceh tahu je cik sakura ni kan..lalala...

 gara-gara kaki melecet dengan kasut tumit tinggi cik sakura beli sandal baru..

 yummy..lapar di saat ini..

 taraaa..sedap tak pilihan cik sakura..yang sebelah pink tu durian tau..tahan 3 jam kata budak tu..first time rasa..

sushi..tapi dah terbalik..hehe..lapar tapi tak tahu nak makan apa..tapi kan budak vespa tak suka..siapa budak vespa..nanti cik sakura bagitahu..

sekian terima kasih..jumpa diari seterusnya di waktu yang sama ye..jangan lupa AFUNDI OPOCOT..hehe..


2 comments:

  1. adoi sedap2 nyasakura nih makan ish !!

    ReplyDelete
  2. @puanbee
    nak cepat puanbee..pilih je yang nmpak depan mata..

    ReplyDelete