-menghitung HARI-


macam tajuk lagu KRIS DAYANTI pula..tapi cik sakura bukan nak nyanyi tau..memang sekarang tengah menghitung hari..menghitung hari untuk melangkah ke tempat kerja baru..macam-macam dalam fikiran cik sakura..macam mana la nanti keadaan dan orang-orang di sana..cik sakura berdoa agar perjalanan hidup cik sakura di sana nanti semuanya berjalan dengan lancar..insyaALLAH..makin lama makin takut pula rasa..berdebar pun ada juga..melihat beg-beg besar yang sudah keluar dari simpanan dan minta diisi pun sudah berat hati cik sakura memandang..apa lagi untuk melangkah pergi..sayunya hati ini..oppss..cukup cik sakura..jangan nak bermadah puisi dekat-dekat nak maghrib ni..

mama dan papa cik sakura puasa enam hari ini..jadi ini hari pertama mereka..cik sakura tak puasa ke..jeng jeng jeng..insyaALLAH akan menyusul nanti..ada orang pesan nak beribadat jangan tangguh-tangguh dan suka memberi alasan..tu pesanan seseorang untuk cik sakura..terima kasih memberi pesanan yang begitu berharga buat cik sakura..sampai sekarang cik sakura tak lupakan pesanan itu..terima kasih sekali lagi..

dah nak maghrib kot..apa lagi jom hidangkan juadah berbuka untuk mama papa cik sakura nak..tapi yang tak puasa ni la yang terlebih makan nanti..hehe..ye lah siapa lagi nak habiskan lauk pauk yang sedap.sedap tu..owh memang nafsu..tak elok diamalkan tau kawan.kawan..yang berpuasa tu cik sakura ucapkan selamat berbuka puasa..yang tak puasa tu hah tak reti-reti nak mandi ke apa ke..hehe..cik sakura gurau je..jangan marah..nanti tak comel dah..daaaa..


4 comments:

  1. selamat bertugas di tempat baru...sy juga baru sebulan di tempat baru.. :)

    ReplyDelete
  2. @Dorris Angel
    yeke..terima kasih..

    @AsyieqiN Rkey
    hehe..takut dah..

    @Ardini Humaira
    cik sakura pun belum..hee

    ReplyDelete