-air mata 1 MALAYSIA-


ketika orang lain sibuk dengan sambutan HARI KEMERDEKAAN cik sakura mengalirkan air mata..sedih kerana terpaksa berjauhan dengan mama dan papa..waktu mama hantar cik sakura tadi mama menangis..dan bila melihat mama mengalirkan airmata cik sakura sendiri tak dapat menahan sebak di hati..sedih rasanya..kini baru cik sakura dapat online seperti biasa..maaf ye kawan-kawan cik sakura sibuk mencari tempat tinggal dan menguruskan kerja baru..alhamdulillah buat masa ini segalanya berjalan dengan lancar..

owh ye bos cik sakura yang baru ini rasanya orang jawa la..hehe..ngomong jawa dengan dia nanti..hehe..itu pun kalau lidah cik sakura tak tergeliat..semalam cik sakura minum air 'CIKONG'..hehe..hah siapa pandai air cikong tu apa..nanti cik sakura nak masak..buat masa ini cik sakura masak yang ala kadar dulu..ala kadar yang macam mana tu cik sakura..jeng jeng jeng..hanya berbekalkan periuk nasi apa la yang cik sakura boleh masak..tadi baru beli sardin dan telur..yeay cuba bayangkan cik sakura masak apa nanti..esok baru nak pergi pasar..

buat kawan-kawan semua SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN kali ke 54..alhamdulillah negara kita semakin maju dan makmur sejajar dengan transformasi dari generasi muda kini..SALAM 1 MALAYSIA..


6 comments:

  1. slmat hari kemerdekaan dan menyambut hari penubuhan malaysia dan juga jgan lupa belanja cikong untuk saya ")

    ReplyDelete
  2. oh..kite senasib cik sakura....ape2 pn selamat menempuh alam perkerjaan..ehehehe

    ReplyDelete
  3. chill ehhh.. mmg sedih kalau tengok mama sendri mengalir kan air mata tuk kite...

    ReplyDelete
  4. @azizul
    nak belanja cikong..haha..ok2..boleh saje..

    @no_cha
    yeke..sabar banyak2 k..terima kasih

    @kjaharun
    ok..sekarang dah ok sikit,,

    ReplyDelete
  5. selamat hari kemerdekaan ye...;d

    ReplyDelete