-sebentar sahaja-



selamat tengahari
nak lunch jap lagi
lapar lar plak
tetiba terdengar lagu ni
dari FAUZIAH LATIFF
sesekali layan lagu jiwang sehhh
hehehe
lagu ni saya tujukan untuk seseorang
yang saya hanya kenal kurang 9 bulan
xsempat lahir pun sebagai sebuah kenyataan
yang hadir hanya sebuah rasa indah
tapi
dah musnah angkara orang lain
jadi saya hanya melihat orang itu dari jauh
semoga dia berbahagia
sebab dia terlalu baik
dan
semoga orang ke-3 itu berbahagia juga
walaupun sekadar perasaan antara adik dan abang
bukan adik beradik betul pun
tapi saya faham
perasaan lain oleh adik itu
xpe lah
semoga 'abang' berbahagia
nape panggil abang jugak
sebab dia yang suruh
bila dah ada satu relationship mesti ada gelaran manja untuk dipanggilkan
saya masih ingat satu benda
just about
chosen star
but maybe u and me are not the one
xpe la
kalo saya memang untuk awak
dan awak untuk saya
mungkin satu hari nanti kita akan berjumpa
insyaallah
saya xnak berharap
walaupun awak mempunyai harapan yang tinggi
sebab saya pernah terkilan dan berkecil hati dengan awak
lupakan apa yang terjadi
sebab
saya dah berjanji untuk tidak menangis lagi
awak buat tersenyum
tapi
awak buatkan senyuman itu hilang semula
saya doakan untuk awak
amin

p/s: hate the word 'scandal' even pernah diberi tapi benci bila ada orang mengaku menjadi scandal even sudah bertunang dan scandal tu adalah kekasih orang..benci..opppsss..xde kaitan dengan story kat atas tadi..

No comments:

Post a Comment