-demam melanda-



dengan ini saya cik bunga sakura mengumumkan bahawasanya saya
DEMAM
arghhhh tidak
xsuka2
complete set
demam + batuk + selsema + menangis
napa nangis
rahsia
mata dan lebam
tisu dah sekotak habis
ais pun boleh cair 
ishhh
nape demam plak
owh
tadi pagi
saya pegi exam
terpaksa decide which one yang nak pergi
boleh sama tarikh plak
so pergi yang rasa kuat dihati
hope yang satu lagi xkena blacklist
kawan2 ckp sapa xpergi kena blacklist
saya pilih yang mana hati saya nak pergi
sebab
semua orang bagi pendapat suruh pergi exam yang lagi satu
hati pun kuat bersuara pilih yang ni
apa2 pun tawakal
sebab saya dah berusaha
ada rezeki
insyaallah
-masa tengah exam-
eh2 nape rasa lain ni
tiba2 batuk
sapa plak sebut nama ni
hehe
cuba tahan
tapi makin tahan makin jadi plak
last2 lepas jugak
dah xboleh control
kuatnya bunyi
malu coz org tengok
yela time exam bunyi batuk kuat
tapi saya memang xtahan
lagipun bukan saya sorang je yang batuk
ada jugak senasib
fuhh...
bila tahan lama2 dada rasa lain macam
memang petanda nak demam
lagi satu petanda
tetiba nampak sekeliling hijau
no
saya BLANK jap
tu tandanya nak pitam
-lepas exam-
memang dah xlarat
mandi sembahyang baring
makan pun xlalu
mesej someone
owh no
memang tambah sakit
apa nak buat
bak kawan2 ckp
LUPAKAN YANG LAIN
apa yang penting
KERJASAMA
eh bukan la
yang penting
SAYANG DIRI SENDIRI SEKARANG DAN SELAMANYA
so
saya rehat dulu ye
nak tido
even memang xboleh tido
rehat la jap
opss
saya menghitung hari
bukan nak kawin
NO3
tapi hitung hari untuk something special
apa dia
tungguuuuuuuuu..
bubbye semua
xoxo


No comments:

Post a Comment