-hari makan sedunia untuk saya-

 
alhamdulillah
harini genap umur saya yg ke berapa tahun
nak tau x
RAHSIA
lalala
so soalan yang paling best ditanya
nak tau x
hah yang ni xrahsia
biasa la perempuan
bila umur dah bertambah
ni soalan yg favourite ditanya
xtanya memang xsah
wajib tanya
BILA NAK KAhWIN?????????
dush
sekali tanya boleh senyum lagi
dua kali tanya agak2 boleh tahan lagi
tapi kalau dah ramai yang bertanya
hah mau xberdesing telinga ni
asyik soalan yang sama ditanya
KAHWIN
adoi
mcm tanya arini esok dah boleh kahwin agaknya
ada ke macam tu
ish2
sabar je la
ni antara dialog diorang
jeng jeng jeng
 
makcik A: selamat hari raya..sekali dengan birthday rupanya..
cik sakura: time kasih makcik..hehe..banyak lembu kambing kena sembelih nak sambut birthday saya kan makcik A..
makcik B: sedang elok la tu..boleh wat kenduri sekali..
cik sakura: kenduri ape makcik B..
makcik B: wat2 tanya plak..awak tu bukan makin lama makin muda..
cik sakura: ape ye makcik B.. (wat2 xpaham sambil potong kek..lalala)
makcik C: kamu ni..kawin la..umur dah bertambah..keja ada..cukup makan pakai..bila nak kawin plak..xkan xde..sampai bila nak membujang..
cik sakura: hehe..kawin ke..ingatkan ape..xde org nak saya makcik..saya kawin dengan keta je kot..(dalam hati tuhan je tau sengsara yg pernah dilalui dulu)
makcik D: (tetiba menyampuk)..hah..yela tu xde org nak..kalo xde anak makcik ada..boleh la makcik berbesan ngan mak kamu..
cik sakura: hehe..makcik saya ke depan dulu la ye..kawan dtg..(pergh..baik lari..dah sesi suai padan plak..mak tolonggggg)
 
ape jadi seterusnya
xdenye to be continued
malas nak cite dah
paham2 sendiri la ye bila golongan makcik2 bersembang di dapur
lalala---
owh
berbalik pada tajuk asal
kenapa makan sedunia hari ni
biasa la birthday
kebetulan still dalam mood raya
raya korban plak tu
macam2 hidangan
sup daging..daging black paper..nasi la..
semua berkaitan dengan daging
xkesah la daging lembu atau kambing
unta pun jalan kot
belum lagi puding, kek, buah dll
birthday
mesti ada cake choc indulgence
favourite tu
 
 <yummy2 dari google>

then malam tadi makan steamboat
sedapppppppppp
actually dah sambut before ini
tp xofficial
hahaha
pagi tadi baru rasmi
hehehe
banyak jugak makan
dari semalam sampai ke hari ni asyik makan je
gemuk ntah bila
actually ngah berusaha gemukkan badan yang susut ni
biasa la orang makan hati ayam
ni makan hati manusia
kan dan kurus kering
nak shopping pun xde feel
so xde diet2 dah
telan je selagi boleh
kan2
owh
thanks pada kawan2 yang bagi hadiah
thanks a lot
pada family
hehe
nak lagi boleh
and
pada pengirim bunga tu
thanks
walaupun xde nama pengirim
tapi saya tau siapa awak
untuk sejambak bunga ros merah dan juga pink
dan sekotak choc serta cupcakes
terima kasih pada pengirim itu
awak buat saya tersenyum
thanks..
kenapa bold besar2..sebab saya suka..lalala
nak gembirakan hati sendiri sebenarnya

lebih kurang mcm ni..sweet x..<ni ihsan dr google..=)>
 
ok semua
saya nak tido dulu
selamat malam
nak wish happy birthday pada diri sendiri
semoga impian saya akan tercapai
dan dikurniakan kebahagian yang saya cari selama ini
dan
semoga family, kawan2 serta sesiapa yang mengenali diri ini
akan sentiasa hidup dalam kegembiraan
amin
sebelum terlupa
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
semoga pengorbanan yang kita lakukan itu untuk kebaikan bersama
pengorbanan yang tulus ikhlas dari hati
seperti pengorbanan yang saya laku
biarlah antara saya dengan TUHAN
itu sahaja yang mampu saya lakukan
untuk kegembiraan keluarga terutamanya
itu yang penting
tanpa mereka xkan ada saya di muka bumi ini
ok selamat malam sekali lagi
sweet dreams
bubbye
xoxo

No comments:

Post a Comment