-AMARAN tak seberapa KERAS-


tiba-tiba macam nak tutup saja blog ni..hah..nak tutup dengan apa..dengan kain ke..buat apa cik sakura buat blog kan kalau akhirnya terkubur tanpa nisan..aiseh..macam tu plak ye..tapi itulah hakikatnya..mula-mula tergerak hati nak tutup blog ini tapi bila difikirkan balik nampak gaya tak jadi pulak..kenapa cik sakura nak tutup blog..jeng jeng jeng..

alkisah blog ini telah mula diperkatakan oleh orang ramai..glamor ko jah..siapa orang ramai itu..siapa lagi kalau mereka-mereka yang suka mengintai kain orang..bukan jaga je tapi siap intai pula..dah lebih betul senah ni..tapi apa cik sakura nak buat..biarkan mereka berkata-kata..cik sakura dah tak ambil pusing pasal mereka..nak buat pusing 360 darjah ke tonggeng terbalik ke apa ke itu ko punya pasal senah..janji cik sakura tak kacau hidup dan kain mereka..

dan buat AWAK itu tak payah la baca nukilan di blog..blog ini tak memaparkan kisah-kisah panas seperti diruang twitter mahu pun laman sosial..jadi buang masa je kalau 24 jam nak datang singgah dan tulis komen yang bukan-bukan..tolong berhenti ye gejala yang tidak sihat itu..sebab dah lama buang orang yang menyakitkan hati macam tu..dan seangkatan dengan mereka..maaf dulu boleh la sekarang tidak lagi..dah tahun baru pun..takkan nak ingat kisah lama..ko tak penat ye jang..

jadi tak payah berkata-kata tentang blog ini..cik sakura tak undang dan cik skaura sendiri juga tak halau..sesiapa sahaja boleh datang ke blog ini dan baca nukilan hati cik sakura..kalau nak tinggalkan komen memang cik sakura alu-alukan..menghargai pembaca yang sudi singgah dan meninggalkan jejak..namun ada juga yang singgah tapi tak tinggalkan jejak..dah tu tinggalkan apa..orang tu tinggalkan bau..bau yang boleh mencemarkan alam dan persekitaran cik sakura..hmm..kejam betul;..


4 comments:

  1. harap saya bukan lah si pembaca dan si pengomen itu kan,. ehehe. maklumlah, saya ni rajin jenguk2 ikuti kisah cik sakura.. hehee

    iya, dulu pun saya terfikir nak tutup blog ni.. skrg rata2 kaum keluarga dan sahabat sekerja dah tau pasal blog saya tu.. paleh buat.. teruskan saja lah niat.. huhu

    ReplyDelete
  2. @Gen2Merah
    yang pasti bukan awak..terima kasih sudi singgah blog cik sakura dan baca setiap entry..makasih awak..

    ReplyDelete
  3. hye cik sakura...rindunye...>.<

    baru2 nie ex qin sebok mnjenguk blog..semak sgt rasanya...

    ReplyDelete
  4. @AsyieqiN Rkey
    qin..rindunya kat awak..sihat x..

    ReplyDelete