-AKU tak akan BALAS-


oppss..balas apa ni cik sakura..baas pantun ke..balas hadiah ke..balas jaringan ke atau balas tumbukan..dushum..tak ada maknanya nak ada sesi balas-membalas sekarang ni..masing-masing dah besar jadi masing-masing tahu kesilapan sendiri..kerana mulut badan binasa..oyeah..benda ni semua keluar dari mulut seorang yang budiman jadi biarlah mulut itu yang binasa..kan senang..tak perlu nak balas-balas walaupun hati sakit..biar yang berkata itu terus bersuara dan biar balasan menimpa nanti..itu sudah cukup..mungkin saat ini tengah bertepuk tangan tapi ingat di suatu saat lain akan ada orang lain yang tepuk tangan..

sendiri cakap sendiri sudah sendiri yang rasa bersalah semua disebabkan diri sendiri..tapi nak sedapkan cerita orang lain yang dituduh apa semua.siap bagi gelaran lagi..sungguh hebat permainan budak itu ye..maaf..tiada apa yang nak di cakap lagi..lebih baik jauhkan diri daripada insan sedemikian rupa..biar dia terjun dengan labu-labunya..pendek kata memang tidak akan ada pembalasan dari insan yang bergelar CIK SAKURA..bukan janji tapi pasti lorrrrrrrr..


3 comments:

  1. tak pe cik sakura... itu tandanya cik sakura seorang yang tabah ^__^

    ReplyDelete
  2. ya betul3x... sabar saja lah dgn karenah org mcm tu.. hari ini dia kenakan kita, esok lusa hanya Allah sajalah yang membalasnya... amin

    ReplyDelete
  3. @Ardini Humaira
    tu yang jalan terbaik yang cik sakura nampak..

    @Gen2Merah
    ntah la awak..biarlah kebaikan yang diperolehi..cik sakura taknak dia dibalas cuma beri kesedaran yg dia tersilap percaturan..

    ReplyDelete