-PANDANG jauh-jauh SAYANG-


selamat pagi cikgu..siapa cikgu..oh ye yang cik sakura kenal dan tahu hanyalah cikgu GEN2MERAH je..ada yang cikgu lagi tak..kalau ada sila angkat tangan walaupun cik sakura tak nampak..oppss..jangan angkat tinggi-tinggi..apa-apa pun syukur pada YANG MAHA ESA sebab DIA dah kabulkan salah satu permintaan cik sakura..ye melihat seseorang yang pernah rapat cik sakura mengambil masa hanya 5 minit untuk bertanya khabar..itu sudah cukup bagi cik sakura dan ianya sangat berharga walaupun sekadar 5 minit..siapakah orang itu..jeng jeng jeng..

orang ni amat rapat dengan cik sakura..dan lebih rapat dia tahu mengenai ahli keluarga cik skaura bukan dari sekadar mengetahui nama tapi sudah bertentang empat mata..namun bila ada sedikit konflik berlaku dia hanya memandang cik sakura dari jauh..dah la pandang dari jauh lepas tu nak jeling-jeling plak..cik sakura pun buat balik kat dia..jeng jeng jeng..agaknya dia perasan kot..hehe..dan ramai orang cakap kat dia yang cik sakura terasa hati dengan dia..hah tau plak nak pujuk cik sakura ni..

apa-apa pun alhamdulillah..lega bila semuanya kembali seperti biasa walaupun terpaksa melihat keadaan sekeliling..(takut ada orang tu cemburu..kisah cemburu nanti cik sakura cerita..itu pun kalau ada permintaan)..jom sambung buat kerja..cik sakura nak mengadap kejap..bukan mengadap komputer tapi mengadap bos..esok ada mesyuarat pengurusan..alamak!!!!


5 comments:

  1. datang kembali jengok2 blog cik sakura...;d

    ReplyDelete
  2. @Run Away
    hye awak..makasih ya..

    @zaty luvlianncezzz
    jeng jeng jeng..

    ReplyDelete
  3. yeahh, bangga jap nama saya terpapar kat entri ni.. ehe

    ReplyDelete