-majlis perwakilan pelajar-

sekarang ni musim mengundi bagi pelajar-pelajar universiti..sekarang ni pun student cik sakura banyak yang terlibat dalam pilihanraya kampus..banyak juga poster2 calon terpampang disekitar kampus ni..jadi mana2 yang tercalon itu tunjukkan lah kemampuan anda sebagai pemimpin yang berjaya dan disegani..

cerita pasal pilihan raya kampus ini teringat masa cik sakura study2 dulu..agak teruja bila kawan cik sakura tercalon dalan piliharaya..kenapa bukan cik sakura yang tercalon..hehe..sebab cik sakura xpernah pun menghantar sebarang pencalonan sebab cik sakura rasa cik sakura belum layak lagi untuk menjadi pemimpin untuk mahasiswa dan mahasiswi untuk sesebuah universiti..ini satu tanggungjawab yang besar tau..untuk fakulti dan universiti..berbalik cerita asal ada malam tu kami semua turun padang menampal poster2 kawan cik sakura..UNDI LAH SAYA..WAKIL FAKULTI ANDA..hehe..panjat pokok pun ada tau semata-mata nak cari tempat tampal poster..tempat tunggu bas pun penuh dengan poster2 calon..

pada hari pilihan raya kami turun padang sama2 meriahkan acara..xkira panas atau hujan kami semua memberi sokongan dengan jayanya bagi melancarkan proses pilihanraya..alhamdulillah kawan cik sakura berjaya terpilih menjadi wakil fakulti dan sahabat cik sakura menjadi presiden wakil majlis perwakilan pelajar bagi tahun itu..

kepada mana yag terpilih sebagai MPP atau majlis perwakilan pelajar tahniah cik sakura ucapkan..pikul tanggungjawab yang diamanahkan itu dengan sebaik yang boleh..


3 comments:

  1. samalah tengok sana-sini banyak poster kan.

    ReplyDelete
  2. @kau kesah ke??
    yeke..gambar awk ada tampal x..

    @bunga
    apa yg patut..=)

    ReplyDelete