-yeay!!!!!!-

<dah jadi banner kenangan untuk MJ>

akhirnya
keputusan 2nd giveaway MJ dah kuar
nak tau nama2 pemenang bagi kawan-kawan yang join
klik SINI
cik sakura agak lambat tau
sebab 2-3 hari ni sibuk sikit
ada yang perlu diselesaikan
ni pun sakit kaki
gara-gara jalan-jalan di MAHA
weekend memang ramai orang
xkesah ujan ke panas ke memang penuh
parking pun jauh
hehehe
anyway
nak cakap makacih pada MYRA JAY
sebab wat giveaway ni
first time cik sakura join
alhamdullillah dapat
xtau hadiah apa
kite tunggu 
cik sakura akan update later
thanks ye
buat cik sakura senyum sedikit
alhamdulillah
semoga tuhan dapat membalasnya
makasih sekali lagi

 <tengok tu no 75..cik sakura..lalala..pic dari blog MJ>

<MJ buat cik sakura senyum macam ni..makacih banyak2..xoxo>

...............................................................................................................

<cik sakura xsihat beberapa hari dan sering hujan di pipi ini..>

2 comments:

  1. Hehe... Sama2 cik sakura, if cik sakura hepy, MJ pn heppy gak.. :)

    ReplyDelete