-rindu yang hadir dikala mata ingin terlelap-


rindu
ye
saya rindu pada DIA
saya rindukan segalanya tentang DIA
tapi
bila teringat DIA
hati saya sakit
sakit dengan atas apa yang terjadi
walaupun hampir setahun lebih benda ini berlaku
ianya masih tetap segar diingatan
sukarnya untuk melupakan apa yang terjadi
bukan tidak menerima qada' dan qadar dari ILAHI
tapi
sakit yang saya tanggung
hanya TUHAN yang maha mengetahui
walaupun diri ini berpura-pura tidak mengetahui
tapi
peristiwa itu sering membayangi diri ini
hanya satu yang dapat dizahirkan
tergamak melakukan ini pada saya
bila malam ini menjelma
rasa rindu itu hadir untuk DIA
sukar untuk melupakan
sampaikan tertutup untuk orang lain
TUHAN
sampaikan salam rindu ini untuk DIA
agar saya masih diingatan
berkatilah hubungan kami berdua
agar kami dapat meneruskan niat kami
seandainya sudah tertulis
kami redha dengan ketentuan MU
terlalu banyak dugaan yang dilalui
terlalu banyak pengorbanan selama ini
semoga hubungan ini ikhlas
dan
akan hadir cahaya menyinari hidup ni
saya ikhlas untuk segalanya
walaupun terlalu banyak disakiti
selamat malam
assalammualaikum
xoxo

<<p/s: jiwangnya..oo dah kul 1 pagi la..good nite dari cik sakura dan mr. ted>>



No comments:

Post a Comment