-sayang bertukar benci-


kul 2:10 pagi
masih xdapat lelapkan mata
walaupun keja seharian
dan
badan terasa letih
tapi haruman vanilla yang sentiasa menemani malam saya
membuatkan diri ini segar
mendapat kunjungan daripada mama kembar 3
thanks mama
coz melawat blog miss sakura yang masih baru lagi
kiranya ni first baby @ blog miss sakura
comel baby3x mama
teringin rasanya hati ini
tp
keindahan saya baru sahaja lenyap
saya terlambat untuk berterus terang
dan dia lebih percaya cakap org lain
berbanding org yang dia cintai
dan kini
saya sendiri
meneruskan kehidupan seperti biasa
mengharapkan sinar dtg kembali
awak membenci saya disebabkan kata2 dusta
itu yang saya kesalkan
sedangkan saya bukan org yang dimaksudkan
akhirnya cinta kita lenyap
dan
cinta yang baru kita bina putus di tengah jalan
awk yang ungkapkan kata benci
dan untuk pengetahuan awak
saya xkan pernah membenci awak
walaupun saya memang benci org ke-3 itu
saya benci dia
awak
saya xbenci awak
tp tolong jgn dtg dalam hidup saya lagi
cukup awak dan byk sakitkan saya
air mata saya pun dah byk mengalir sebab awak
saya xnak sedih2 lagi
kalo awak baca pun
ini lahir dari hati kecil saya
itu saja yg mampu saya zahirkan
-assalammualaikum-

No comments:

Post a Comment