-mmg untuk dibaca semua org termasuk awk-


shhhh
ada rahsia nak bagitau kat sini
tp bila dah post entry ni xjadi rahsia dah
tapi
ada saya kesah
lalala~~~
akhirnya awak jumpa jugak blog saya ni ye
walaupun awak senyap2 atau pun 'curi2' baca
tapi
akhirnya
saya dapat tau jugak
awak2
baca la sepuasnya
saya xpernah melarang atau menghalang awak
dari baca apa yang terbuku di hati saya
yang selama ini saya simpan
tapi
satu je saya mintak
jangan la bagi anasir luar ganggu hidup saya lagi
sebab
saya langsung dah xde kaitan dengan awak lagi
jadi
sekiranya awak dan mereka2 itu membaca blog saya
silakan
coz saya xpernah nak kenakan bayaran
ianya adalah untuk tatapan UMUM
tapi
harus diingat
sekiranya terdapat mana2 pihak
yang cuba nak 'kotorkan' blog ini
saya xcari orang lain dah
awak pun tau saya nak cari siapa kan
jadi
paham2 sendiri la
so
next time xpayah lar nak bercerita tentang blog cik bunga sakura
sebab
xde kaitan langsung pun dengan awak
kawan2 saya pun malas nak dengar cerita awak
jadi paham2 sendiri lar
awak jangan salahkan diorang plak
sebab apa yang terjadi
semuanya berpunca dari awak
dan makluk perosak dari kaum saya sendiri
baguskan
<nape kaum sendiri nak sakitkan hati kaum dia sendiri >
saya x diajar untuk menjadi kurang ajar
saya x diajar untk membenci orang
tp
saya dah belajar
untuk tidak disakiti oleh orang yang macam awak
saya dah belajar
untuk pentingkan diri saya sendiri kali ini
saya juga dah belajar
untuk langsung xpercayakan awak
dan mungkin saya dah belajar
untuk hapuskan awak dalam hidup saya
awakkan dah ada orang lain
so
untuk apa jadi 'penagih' or 'pengemis' kan
jadi la 'penglipurlara' macam selalu
atau dengan kata mudah
jadi penipu
hah kan senang
straight to the point..wekkk

 
oppss
ada stalker lagi
dah baca ye
makasih ye
sebab sudi baca
xpe2
baca la
xmarah pun
cuma nak cakap satu je
saya xpenah pun jejak kaki kt blog 'kamu'
so
xpayah mereka cerita
hanya semata-mata nak dapatkan apa yang dihajati ye
lagi pun cara tu dah lapuk la
orang pun xguna
nak cakap nak
xpayah nak wat2 cerita
hmm
tu je la nak cakap malam ni
baca ye
memang dibuat khas untuk awak2 dan 'kamu'
selamat membaca dan selamat beramal
renung2kan lah apa yang 'kamu' dah buat
daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment