-kenapa blog ni banyak cerita sedih-

 assalamualaikum
panas sungguh hari ni
sampaikan sejuk penghawa dingin pun xterasa
dek kerana bahang mentari
pagi tadi semuanya berjalan seperti biasa
rasa lega apabila senyuman terukir sedikit
cukup penat menanggung beban dalam diri ini
kenapa
muka saya nampak sedih ke
xceria
mungkin penat kot
penat memikirkan masalah yang xde penyelesaian
biarlah
mungkin jalan penyelesaian ada
cuma belum sampai waktu dan ketikanya
ramai teman bertanya
kenapa bila membaca blog cik bunga sakura
semuanya cerita sedih
agak emo
menangis
terluka
rasa sakit
kenapa??????
tapi
itulah natijah yang sebenarnya
melody of my life
melodi hidup saya sekarang penuh dengan air mata
melodi yang penuh dengan kesedihan
yang menghacurkan diri dan kesihatan saya
ye
setelah apa yang terjadi
saya xhabis-habis dilanda masalah
satu-satu datang
ianya menimpa bertubi-tubi
tapi
saya redha
dan saya akur dengan dugaan yang diberikan
walaupun
kadangkala saya rasa xkuat untuk menempuh segala dugaan ini
buat teman-teman
terima kasih sebab sudi meluangkan masa untuk saya
sudi melihat saya menangis
saya xmampu untuk berpura-pura didepan kalian semua
dan untuk adik
thanks a lot
adik je faham
tapi
kita xboleh buat apa2
xpe lah
diri ini masih kuat
ok lah
ada sedikit tugasan yang perlu diselesai
jumpa lagi
-wassalam-


p/s: sekarang tengah dengar lagu ni..hmmm..xtau nak cakap apa sebab nak sambung mengira..rindukan bella luna yang tengah sibuk dengan keja..get well soon grand ma (nenek bella luna)..missing you..

No comments:

Post a Comment