-oh JIMMY CHOO nak satu boleh-


memang rezeki durian runtuh betul pelakon MEMEY SUHAIZA..tak payah cerita lebih lanjut kot sebab mesti kawan-kawan dah tahu kan mengenai perkahwinan dia yang bernilai lebih 12 juta ringgit malaysia..tak percaya ke..sila percaya..haha..bertuah betul tuan empunya badan..tapi cik sakura berminat ke..jeng jeng jeng..baca seterusnya..


ye cik sakura berminat..owh DATUK JIMMY CHOO boleh tak taja kasut kerja cik sakura..haha..kasut kahwin lambat lagi jadi taja kasut kerja je la..boleh tak..ke kena wat iklan kedip-kedip kan mata..wink wink..macam gatal plak cik sakura..oppsss...cik sakura memang berminat nak tengok kasut tumit tinggi rekaan pereka terkenal ini..katanya 2 pasang kasut yang ditaja..nak satu boleh..mesti memey tak bagi..hehe..


apa-apa pun cik sakura masih tertawan hati pada gaun pengantin DATO' SITI NURHALIZA..nampak manis je..omputih kata so sweet..jadi nanti kita tengok gaun pengantin memey plak ye..apa-apa pun cik sakura nak text mr jimmy jap..nak mintak sponsor kasut kerja..lalala..

nak baca lebih lanjut pasal perkahwinan memey suhaiza klik [SINI] dan [SINI]


12 comments:

  1. huhu..leh tak nak mengate memey ngade2..hahaha...

    kasut tiggin cik sakura?ayayai..mesti cik sakura teror kan pkai kasut tinggiii...kalau eqin tu memang tergolek la...huhuhu

    ReplyDelete
  2. bestnya jadi artis.

    kahwin mesti ad sponsor.

    grand giler woot kahwin berjuta2.

    ReplyDelete
  3. @Asyieq-iN Rkey
    oppss..hehe..xterror sgt..dulu mula2 pakai heels 4 inci memang tergolek..malu2..sampai patah tumit dia..sekarang ok dah..

    ReplyDelete
  4. @Encik Ji
    tuah namanya encik ji..ke encik ji nak sponsor juga..hehe..

    ReplyDelete
  5. cayalah Norman dan memey.. dah rezeki dan jodoh mereka kan disatkan dalam majlis yang penuh gilang gemilang macam tu.. all teh best semoga berbahagia hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete
  6. cik sakura....support tiket flyt saya balik pun wokey taw:)

    ReplyDelete
  7. @Farah Shamsudin
    oppss..

    @Gen2Merah
    rezeki kan..

    @ibn suhaimi™
    hehe..tiket flight ke..cik sakura nak unta la macam tu..sponsor tau..

    ReplyDelete
  8. nak jugak jimmy choo taja kasut dni.. uwaa.. hujung tahun ni dah dni kawen. pelis jimmy chooo! pelissss

    ReplyDelete
  9. @Ardini Humaira
    hehe..mintakkan untuk cik sakura sekali ye dini..

    ReplyDelete
  10. haha.. nk jimmy choo buat ksut kerja cik sakura yaa.. bertuah badan cmtu.. hehe

    ReplyDelete
  11. @amiraliyana
    hehe..kalau la dapat mesti best kan..

    ReplyDelete