-LUKA dan LEMON-


apa lagi cik sakura nak cakap..jumaat hari yang mungkin dapat memberi ketenangan tapi sayang ketenangan telah diragut akibat sikap dengki dan iri hati..orang akan cuba mencari pelbagai isu untuk menambahkan luka seseorang..kerana mulut mereka badan orang lain yang binasa..

ya..terima kasih banyak-banyak..jangan sebab cik sakura tak layan maka anda sesuka hati menabur fitnah..bukan sahaja fitnah malah isu kecil pun nak diperbesarkan..tidak mengapa..sebab cik sakura tahu kalian sangat menyayangi diri ini..sebab itu kalian tidak habis berkata-kata..ada sahaja yang nak diperkatakan..kenapa nak jaga tepi kain cik sakura ye..kain cik sakura tidak pernah terkoyak..nak rasa sup kasut tumit tinggi tak..memang sedap untuk santapan tengahari nanti..

sekian..mood lari ke laut..sedapkan bila luka pastu kita perah dengan perahan jus lemon..memang sedap..terima kasih kepada kalian sebab berjaya buat luka semakin bertambah teruk..


2 comments:

  1. sabar ye cik sakura..kehidupan tak pernah lari dari hasad dengki dan manusai yg muka bertalam2..cik sakura doakan je la semoga dia insaf ye..

    "Jadi draftsman cita cita sejak azali.".

    ReplyDelete