-TIADA RASA..JULIA~~~


lamakan tak menulis kat sini..mungkin cik sakura kekangan masa atau terlalu banyak perkara untuk difikirkan..usia akan meningkat tak lama lagi..walau apa-apa pun cik sakura masih sayangkan tarikh itu..SWEET NOVEMBER..tapi lama lagi..nak menuju ke tarikh itu pun cik sakura terpaksa berdepan dengan pelbagai program..tidak kira dalam bentuk sosial mahu pun pendidikan..walaupun cik sakura kini dalam sektor pertanian namun sosial tetap di ambil kira..menteri nak datang sekali lagi..argghh..boring pulak penulisan cik sakura kali ini..

owh ye..TIADA RASA..ni antara lagu yang ada dalam drama JULIA yang tengah ditayangkan di TV3..semalam sempat jugak nak layan cerita ni..pastu keluar lagu TIADA RASA nyanyian aliff razali ft ika nabella..boleh tahan juga gandingan suara diorang ni..bila layan2 lagu ni macam ada kena mengena pula..part mana yang ada kena mengena tu..nanti tengok mana yang cik sakura bold kan..hmmm..sekarang memang tiada rasa walaupun cik sakura cuba untuk mencari rasa itu..

mungkin TUHAN maha mengetahui segalanya..hmmm..salam jumaat dari cik sakura..

TIADA RASA-aliff razali ft ika nabella

Tiada rasa di antara kita
Kau dan aku bersama bahagia
mencuba tuk merasakan cinta
tapi tak kurasa

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hati ku tertanya
getar rasa seakan sengsara
nafas tak terhela

Bila rasa tanpa ada cinta
Hanya kita tanpa kata kata
Biarlah cerita tentang kita
teman saja

Kita mungkin tak harus bersama
dalam rasa yang berada cinta
kuncilah sayang tak bermakna
teman saja

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hatiku tertanya
getar rasa seakan sengsara
nafas tak terhela

Ooooo tiada rasa..oooo tiada rasa

Bila rasa tanpa ada cinta
Hanya kita tanpa kata kata
Biarlah cerita tentang kita

teman saja

Kita mungkin tak harus bersama
dalam rasa yang berada cinta
kuncilah sayang tak bermakna teman saja

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hatiku tertanya



2 comments:

  1. CIK SAKURAAA....rindunyeee....selalu tunggu cik sakura update!`

    ReplyDelete