-KOMEN yang buat SENYUM panjang-



SENYUM..tersenyum cik sakura bila baca komen dari saudara ini..tak perlu kot cik sakura nyatakan BOLEH LIHAT SENDIRI..PEMBAZIRAN..terima kasih mengingatkan cik sakura ye..bulan baik dan penuh keberkatan ini sebaik mungkin cik sakura elakkan pembaziran..lagi-lagi makanan..nafsu memang tak boleh dikawal tapi diri kita dan akal yang diberi mestilah digunakan sebaik mungkin..lagi pun cik sakura tinggal jauh dari keluarga..masak ala kadar tak pun memenuhi jemputan dari agensi kerajaan mahu pun wakil dari kerabat..itu sahaja..

oh terima kasih ye saudara..ye cik sakura ni bila membeli belah memang jarang pikir panjang..sebab dalam kepala dah ada senarai nak beli apa..jadi masuk kedai terus beli..dah tau saiz memang ambil je..pasal pembaziran tidak kot..sebab cik sakura beli barang keperluan cik sakura menggunakan duit sendiri..entry itu berkaitan MASA dan tabiat rakan cik sakura ini..EN S tergelak dan akui memang dia macam tu bila baca entry demikian..lelaki metroseksual sangat menjaga penampilan diri..kan EN. S......

saudara terima kasih ye..sebagai ingatan untuk cik sakura yang kadang-kadang alpa..heeeee

p/s: salam ramadhan buat saudara FAIZUL OSMAN...



2 comments:

  1. @AsyieqiN Rkey
    hye..cik sakura byk kerja luar skrg..

    ReplyDelete