-pagi-pagi mengadap BLOG-


apa-apa pun SELAMAT PAGI semua..ada yang masih belum bangun lagi ke..wah sedapnya tidur..cik sakura dah ada kat pejabat ni dengan secawan teh panas..maklum la sejuk sangat pagi ini..kan kan kan..ala cakap la cik sakura malas nak kerja..lalala

apa progran kawan-kawan hari ini..mesti banyak program kan..tengahari nanti cik sakura nak pergi bank masukkkan duit..ada sesiapa nak duit tak..cik sakura nak bagi duit cop daun pisang..hehe..gurau je..pagi-pagi kena senyum baru rezeki cepat masuk..insyaALLAH..


dah dua entry cik sakura buat pasal warna kalau tak salah cik sakura..HIJAU dan KUNING ..kawan-kawan suka warna apa..nanti cik sakura buatkan koleksi untuk kawan-kawan nak..siap letak nama kawan-kawan lagi..hah macam mana..kalau suka nak boleh la bagitahu cik sakura ye warna apa menjadi pujaan hatimu..hehehe..


10 comments:

  1. saya minat ahmad nisfu !! (takde kene mengena ngan warna pon -agaknya warna kulit ahmad nisfu kot) :P

    ReplyDelete
  2. koleksi ek.. hehehe.. merah²...

    ReplyDelete
  3. saya suka pink dan purple..

    opss lupa...selamat pagi cik sakura. Buat keje elok-elok :)

    ReplyDelete
  4. suka warna biru..mendamaikan..nanti buat entri biru plak yea..wink2

    ReplyDelete
  5. hehe..merah pilihan hati..nak gi bank tu, depositkan duit untuk saya ^_^

    ReplyDelete
  6. AYIE SUKA WARNA BIRU DAN HITAM TAPI TAK laa EX-TREEM SGT.

    ReplyDelete
  7. saya!! saya!!! saya suka warna merah~~

    sebab warna merah, sexi, garang, bersemangat, warna merah yang tak pernah kt belakang, so hidup pun jgn duduk kt belakang k, merah juga buat orang tertarik...
    byk lg laaaa~~ mls nk taip :)

    btw bibir sexi merah awak kat atas tu buat saya terpegung 1st saya jejak blog ni :)

    ReplyDelete
  8. @Aku Afzal
    warna kulit ahmad nisfu apa ye..hehe

    @Gua Syed
    siap..next entry

    @puteri kasih..
    warna yg so sweet..hehe

    @Rs Ida
    ok nanti cik sakura buat ye..

    @Ujang9897
    nanti tunggu entry seterusnya..

    @M Fizan
    no akaun xde..hehe

    @Ayie Abas
    ramai juga suka biru ye..

    @kjaharun
    terima kasih..cik sakura memang suka warna merah..

    @Eyda Dania
    so sweet..

    ReplyDelete