-penantian satu penyeksaan-


benda yang kita tunggu itu kadang-kadang belum tentu kita akan dapat..macam tunggu durian nak gugur..macam tu kot..seharian cik sakura tunggu namun masih tiada jawapan..penat kan menunggu..macam tak berbaloi menunggu untuk sesuatu yang rasanya tidak memberi faedah..jadi kenapa masih ditunggu benda yang mustahil..mustahil macam cempedak kan jadi nangka..

akhirnya cik sakura pun temui jalan buntu..buntu sangat dah..tak jumpa jalan penyelesaian..dan akhirnya cik sakura ambil keputusan untuk tutup buku, kemas meja dan duduk bersandar sambil pejamkan mata seketika..berat mata memandang berat juga bahu ini pikul..melihat air coklat masih belum terusik membuatkan cik sakura berfikir 'sibukkah aku sampai lupa nak minum'..namun air coklat itu terbiar begitu sahaja..datang kawan cik sakura terus minum..alhamdulillah tak membazir..

ada yang dah tidur ke..ke masih berjaga..cik sakura pun nak tidur dah..penat menanti namun tiada yang kunjung tiba..diam seribu bahasa..apa yang cik sakura tunggu..tunggu PANGGILAN PENTING..penting sangat..untuk mengesahkan sesuatu perkara yang penting..adoi..susah nak dengar perkataan DAH DILULUSKAN..hmm..

selamat malam..


4 comments:

  1. pnggilan penting?? hmm.. mmng serabut kpla otak tggu.. sbar la ea.. mne tau pihak sblah sne ad bnda yg lg pnting nk dibuat.. :)

    ReplyDelete
  2. jadi dah diluluskan belum ni dear :)

    ReplyDelete
  3. akk tidur jam 2 pagi tungu cik abe balik tk juga balik penat tungu last2 tidur lagi senang

    ReplyDelete
  4. @Farhana Jafri
    sangat serabut..sampai sekarang masih tunggu..ntah la..

    @Ardini Humaira
    tak ada jawapan lagi..

    2puanbee
    hehe..cian puanbee..

    ReplyDelete