-kenapa mesti huruf S-


hari ni nak cakap pasal satu huruf
S
nape ye
sejak dua menjak ni
baru saya perasan yg org yg paling saya sayang
mesti bermula dengan huruf S
mungkin ianya satu kebetulan
dan bila dibuat statistik dan dianalisa
mereka ni semua lahir pada bulan yg sama
APRIL
owh no
adakah kebetulan lagi
dan baru2 ini
saya juga dapat wat statistik baru
yg pangkal huruf ayah mereka juga sama
bermula dari huruf T
mmg byk betul persamaan dan kebetulan ini
ciri2 juga sama
dan yang paling ketara
bila marah mereka akan berdiam diri
kalo diam tu jgn la ditegur
kenapa ye
awak2 semua bermula dari huruf S
S yg saya sayang
tp
kini tidak lagi
mereka semua dah tiada dalam hidup saya
sebab
hati saya sakit
kenapa
sebab yang menghancurkan perhubungan saya juga
dari huruf yang sama
S
baru saya sedar
S ini yg buatkan saya benci
S ini yg buat saya geram
S ini buat saya marah
S ini buat saya lupakan perhubungan yg saya pertahankan bertahun lamanya
S ini juga yang buatkan saya kehilangan org yang mula saya sayang
dulu saya sayang S
kini saya benci S
maafkan saya pada mereka-mereka yg namanya bermula dengan huruf S
ini hanya coretan seketika saya
terlintas sekejap
kenapa huruf S
sentiasa ada dalam hidup saya
ok
kelas saya bermula sekejap lagi
huruf S juga
iaitu
STATISTIK
-bubbye-


No comments:

Post a Comment