-biarkan KENANGAN itu PERGI-

syukur alhamdulillah..cik sakura kini semakin tenang dan terus tenang..menghadapi dugaan yang bertimpa-timpa dalam kehidupan cik sakura..mungkin berkat doa mama papa dan kawan-kawan cik sakura sekalian..ya menerima segalanya dengan redha dan tanpa membiarkan sedikit air mata mengalir lagi..

walaupun cik sakura hanya memandang dari jauh namun hati cik sakura bersyukur kerana diberi kebahagian walaupun untuk seketika..itu sudah cukup memadai kan..biar pun satu kemenangan untuk pihak lain namun biarkan ia luput diingatan cik sakura..walaupun berat untuk meluahkan cukuplah sekadar mengingati detik-detik manis bersama..mungkin perasaan benci atau marah boleh berkurangan apabila tersenyum seketika..

apa-apa pun perhubungan yang terjalin walaupun atas dasar apa pun memang cik sakura tidak akan menjadi sebahagian daripada mereka..biarkan mereka bersama mengikut perhitungan mereka..itu sahaja..cuma dari jauh cik sakura mendoakan untuk mereka ini..biarlah perubahan yang cik sakura lakukan adalah untuk selamanya..

oleh itu biarkan kenangan itu pergi buat selamanya..jangan dikenang barang yang dah lepas..sekiranya mereka tersenyum kita juga patut tersenyum..sekiranya mereka gembira kita juga patut gembira..walaupun hati hanya TUHAN yang tahu..tapi kenapa nak hidup dalam kenangan yang menyakitkan..entah lah..


2 comments:

  1. been reading u're blog silently..=)
    juz wanna tell ya dat i adore u're spirit...

    ReplyDelete
  2. pengalaman lalu adalah satu pengajaran dan bekalan buat kita, agar kita lebih bersedia melalui hari-hari akan datang.

    biar kenangan terus menjadi kenangan

    ReplyDelete