-di mana kan ku cari ganti-



sob..sob..sob..cik sakura tak menangis pun..tengah cari ganti ni..cari ganti apa..cari ganti BUAH EPAL..hah..kena ganti epal yang dah beli tadi..gara-gara tertinggal dalam bilik pejabat tadi sekarang epal tu dah hilang..bukan hilang sebab tikus makan tapi orang yang makan..eeee..tu la akibat kelaparan sangat sampai lupa nak tanya cik sakura kan..eee geram pun ada..


malam nanti nak keluar cari buah epal merah dan hijau..owh cik sakura beli buah ni sebab nak hadiahkan dekat orang..ada kawan cik sakura tu berjaya dengan proposal yang dibentangkan.. jadi cik sakura beli buah untuk diletakkan dalam bakul dan dijadikan sebagai hadiah..masalahnya ada la makhluk TUHAN yang perut seksi datang masuk bilik cik sakura..suka-suka melantak dengan kawan lagi sorang ini..tak la habis tapi tinggal 2-3 biji yang tinggal..diorang ni memang suka masuk bilik cik sakura..pantaang nampak makanan terus makan dan cik sakura tak kesah..tapi hari ini cik sakura kesah..

 
eee..dah nak maghrib..nanti sambung cerita lain k..yang dah komen cik sakura tu insyaALLAH cik sakura cuba balas ye..cepat ke lambat ke cik sakura tetap balas dan singgah di blog kalian semua..







No comments:

Post a Comment