-dan bila esok-


disaat masing-masing mula menuju kebahagian diri ini masih keseorangan..bukan tiada yang hadir cuma hati ini dah lama tertutup..mungkin kisah-kisah lamu buatkan diri ini lebih senang bersendirian tanpa perlu memikirkan tentang soal hati dan perasaan..namum mampukah diri ini mengusir perasaan itu jauh-jauh sedangkan diri ini nampak keihklasan seseorang itu..cuma perhubungan itu hanya sekadar abang dan adik..ye cik sakura hanya dia sebagai seorang abang dan tak lebih dari itu..

owh cik sakura mula berbahasa puitis..cik sakura bukan seorang pujangga yang terlalu asyik melihat keindahan bulan..tapi dah dua malam cik sakura lihat cahaya bulan sungguh terang..barangkali bulan purnama..indah sungguh kan keajaiban TUHAN..memang tidak dapat disangkalkan lagi..sekarang pun cik sakura mula menidakkan sesuatu dalam diri ini..sayang yang ada dalam diri cik sakura hanya sekadar sayang sebagai seorang adik kepada abang..itu lebih baik bukan dari berakhir sebuah episod cinta yang tragis dan menyakitkan hati..apa-apa pun lagu ini mungkin untuk awak..tapi cik sakura hanya sebagai backup singer perempuan itu sahaja..

"Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya"



6 comments:

  1. kalau cik sakura yakin..apa salahnya..biasa lah hidup ada suka duka..kalau dulu duka, mana tahu yg nie suka pulak..hehe! be strong cik sakura :)

    ReplyDelete
  2. @Adibah Ishak
    makasih ya adibah..insyaalah kalau hati betul2 sudah bersedia..thanks darl..

    ReplyDelete
  3. saya single ni...bersendirian....tidak mengerti apa itu cinta haha

    ReplyDelete
  4. @farhan
    single ye..xpe nanti mungkin farhan akan bercinta..

    ReplyDelete