-warna apa sesuai untuk kamar tidur-


ada seoarang teman berkata TUHAN tak akan uji hambaNYA melainkan hambaNYA itu benar-benar mampu menghadapi segala dugaan yang di beri..teman itu berkata juga mungkin dugaan yang datang ini akan dibalas dengan kebahagian yang berpanjangan..insyaALLAH..dan teman ini masih cuba untuk membuatkan cik sakura tersenyum..tapi mampukah cik sakura tersenyum dengan ikhlas..

mungkin ada yang lagi teruk dugaan yang menimpa diri daripada cik sakura ini..kini dugaan datang lagi..dan cik sakura sendiri hampir jatuh terduduk..apa yang mampu cik sakura katakan lagi..hanya tangisan sepi mengalir..bukan untuk mengharapkan simpati cuma sekadar untuk mendapat ketenangan ini..dan tiada siapa yang lihat tangisan cik sakura..ye sebab itu cik sakura biarkan mata ini lebam macam panda seketika..

esok cuti..mungkin tiada aktiviti..cik sakura nak cat bilik..warna apa yang kawan-kawan blogger suka..mana tahu boleh cik sakura gunakan idea itu untuk bilik cik sakura..nak dua gabungan warna..ada apa-apa cadangan..

 

5 comments:

  1. warna pelangi ok x?
    heheheh!
    nway,,,,sudi2 la lawat bLOg sy ye?
    http://simpleasfiq.blogspot.com/
    foLLOw la kaLu sudi :)

    ReplyDelete
  2. @cikgu fiQ
    pelangi..banyaknya warna..tujuh2 warna ke..pening cik sakura nanti..hehe..

    ReplyDelete
  3. warna pink..kamar tidur saya warna pink. pink lembut.. perabot warna putih.. ouchh.. memang tenang lahh..

    ReplyDelete
  4. tgk kt google images. biru hijau pn mcm best

    ReplyDelete
  5. @Farah Shamsudin
    combination yang menarik..hehe..sebab cik sakura dah buat kat umah sana..kat sini dinding putih je..perabot putih tapi yang penting ada warna merah..xkesah lar lampu ke cadar ke..

    @danial
    biru hijau..tenang je kan..nice..

    ReplyDelete