-RAMADHAN TERAKHIR-

mungkinkah ramadhan ini RAMADHAN TERAKHIR untuk cik sakura..ramadhan yang memberi cik sakura rasa yang pelbagai..ye hati ini memang telah lama sakit..dan ianya terus disakiti sehingga kini..walaupun ada yang cuba untuk jadi panawar tapi sayang seribu kali sayang memang cik sakura tidak terbuka untuk menerima walaupun sudah mencuba sebaik mungkin..

kenapa cik sakura cakap ramadhan terakhir..terakhir kot..mungkin tahun depan cik sakura berdua untuk meraikan ramadhan..insyaALLAH..cik sakura akan cuba buka hati ini untuk insan itu..walaupun belum sepenuhnya tapi cik sakura tetap akan mencuba..mungkin ini adalah jodoh yang telah TUHAN ciptakan untuk cik sakura..

menerima dia seadanya..ye..cik sakura menerima cinta si dia seadanya..walaupun berat pada permulaan tapi cik sakura akur jua dengan usaha yang cik sakura lihat dengan mata ini sendiri..alhamdulillah..mungkin dia adalah orangnya..

kini dalam proses seterusnya..doakan cik sakura ye..


2 comments:

  1. AMIN cik sakura...xpa...doa banyak2 kalau dialah orangya...biar hati cik sakura terbuka seluas-luasnya..mencintai demi allah..=)

    ReplyDelete