-CIKGU jangan datang lagi tau-


kenapa perlu hadir bila dah semakin lupakan kenangan lalu..jangan hadir lagi sebab setiap luka yang diberi masih ada bekas lagi..tolonglah jangan hadir lagi..baik di depan mata atau apa sahaja..cukup la dengan apa yang terjadi..sebab yang terjadi itu begitu perit untuk diterima..dan sekarang bahagia la kamu dengan sesiapa sahaja yang kamu suka..jangan cari lagi..tak perlu bertanya khabar atau apa sahaja..ianya bukan boleh mendatangkan kebahagian tapi lagi menambahkan kedukaan di hati..

adoi..cik sakura benci sangat dengan situasi macam ni..di saat cik sakura semakin melupakan apa yang terjadi ada sahaja dugaan datang menjelma..dah berbulan lamanya cik sakura menyepikan diri dari seseorang tapi kini orang itu hadir kembali..dengan hanya berbekalkan satu kiriman mesej ianya sudah cukup mengganggu hidup cik sakura..bukan cik sakura berdendam tapi hati ini masih belum kuat untuk melupakan apa yang telah berlaku..semakin cik sakura diam semakin banyak spekulasi yang timbul..mereka yang membuat soalan dan mereka juga yang memberi jawapan..jadi untuk apa lagi cik sakura bersuara..hanya berdiam diri itu sahaja yang mampu..berdiam diri bukan beerti kalah namun berdiam diri hanya untuk memberi ruang pada diri sendiri berfikir dan terus berfikir..

ye memamg benar cik sakura berdiam diri..tapi jauh di sudut hati ini cik sakura masih mendoakan kesejahteraan orang yang pernah hadir dalam hidup cik sakura..semoga bonda yang tersayang cepat sembuh..itu yang mampu cik sakura lakukan..hanya kiriman doa sahaja yang mampu..terpulang apa tafsiran orang..cuma cukup saja peristiwa yang telah berlaku..jangan ditambah lagi..bila cik sakura diam maknanya segalanya telah berakhir dan menemui noktah..kemaafan yang diberi dan kemaafan yang dihulurkan sudah juga untuk mengakhiri perhubungan itu..sekian..


7 comments:

  1. memang sukar untuk melupakan seseorang kan... setiap orang pasti pernah merasainya... saya pun mengalami perasaan yang sama skrg ini.. hihihi...

    apa pun, hidup mesti diteruskan.. harap semuanya akan baik2 saja... Patah tumbuh hilang berganti. Insya Allah..

    ReplyDelete
  2. semuga bonda cepat sembuh ya....

    ReplyDelete
  3. sabar ye cik sakura, ini ujian tuhan kot..

    Selamat tahun baru islam :)

    ReplyDelete
  4. jangan bersedih ya..

    *enjoy dengan khdpan kita selagi kita masih bernafas..

    ReplyDelete
  5. @Gen2Merah
    cik sakura aminkan..semoga awak mendapat kebahagiaan yang dicari..insyaALLAH..

    @azizul
    hep..ee..salah lagi..

    @Run Away
    yup..semoga bonda dia cepat sembuh

    @kajaharuna
    terima kasih awak..

    @Woofer Storm
    makasih

    @zaty luvlianncezzz
    jom..

    ReplyDelete