-SEJARAH mungkin berulang-


hari ini genap 7 tahun cik sakura dengan seseorang..tempoh perkenalan yang panjang dan penuh dengan kedukaan..kedukaan yang terlampau sehingga air mata pun tak mampu untuk mengalir..7 tahun bukan diisi dengan kegembiraan tapi diisi dengan penderitaan..7 tahun yang meninggalkan bekas di hati..dan bekas akan tetap tinggal bekas..walaupun luka sudah sembuh namun parut tetap ada juga..itu hakikat..dan adakah sejarah akan berulang lagi seperti nyanyian tomok suatu masa dahulu..nyanyian yang mendayu yang mencairkan hati para gadis-gadis..eleh tak nak mengaku ye layan lagu new boyz..hehehe..

cik sakura baru lepas habis peperiksaan..dah selamat 3 paper..sejak semalam cik sakura ada peperiksaan..jadi blog ditinggalkan buat sementara waktu..bukan ditinggalkan terus ye..pada siapa yang sudi singgah tapi cik sakura tak singgah blog korang cik sakura pohon maaf ye..bilik cik sakura ni tempat keluar masuk bos jadi kebarangkalian untuk on line adalah terhad..bukan nak tunjuk baik tapi bila bos masuk ada je kerja masuk..bos masuk mesti nak tanya perkembangan kerja seterusnya..jadi nampak gaya kena buat kerja dan buat dan buat sehingga tamat pukul 5 petang..esoknya sambung kerja lagi dan begitu la seterusnya..hahaha..gelak lagi cik sakura..

tadi perasan sesuatu..sekeping gambar yang cik sakura rasa adalah satu yang kejam..menyakitkan hati pun ada..tapi tahniah cik sakura untuk budak itu..anda berjaya..tahniah sekali lagi cik sakura ucapkan..apa yang cik sakura pesan lepas cik sakura ucapkan SELAMAT TINGGAL tidak akan ada lagi ucapan SELAMAT DATANG..itu sahaja pesanan cik sakura untuk awak..dan ambil la orang yang awak anggap sebagai abang angkat tapi dalam hati awak cik sakura tahu apa yang awak rasa dan mahukan..teruskan usaha awak ye..

dan penutup kata dari cik sakura jom layan lagu TOMOK..hehe..mesti ada yang gelakkan nanti..siapa dia..biarlah rahsia..hehe..daaa..


6 comments:

  1. patut pun. 7 tahun perkenalan rupanya.. memulakan perkenalan memang mudah, nak melupakan kenangan itu yang payah kan...

    patah tumbuh hilang berganti kan.. tak usah di kenang kisah yang silam.. jodoh pertemua itu kan di tangan Allah.. Semoga d pertemukan insan yang baik2

    ReplyDelete
  2. rindu nak komen2 ngan cik sakura..=)

    ReplyDelete
  3. @Gen2Merah
    itu la awak..7 tahun bukan jangka masa yang pendek kan..tapi cik sakura cuba jugak untuk lupakan semua yang berlaku..thanks awak..

    @AsyieqiN Rkey
    yeke..cik sakura pun rindu awak..

    ReplyDelete
  4. 7tahun..jangka masa yang lama sangat tu..tapi yang hilang seharus nyer berganti...;d

    ReplyDelete
  5. 7tahun..jangka masa yang lama sangat tu..tapi yang hilang seharus nyer berganti...;d

    ReplyDelete
  6. @Run Away
    belum ada pengganti lagi..haha

    ReplyDelete