-JANGAN kejar BAS yang tertinggal-

selamat pagi kawan-kawan cik sakura semua..harap semua sihat-sihat tau..cik sakura demam sebab keletihan naik 'BELON'..haha..apa-apa pun rasa rindu nak menulis di blog ini..cik sakura kali ini bercuti dengan semua sekali bercuti..maksudnya..cik sakura lupakan pasal kerja..lupakan masalah peribadi..lupakan pasal bil-bil..lupakan pasal orang-orang yang tak perlu wujud lagi dan lupakan blog..oppss..blog mana boleh lupa..ini diari  alam maya cik sakura..diari yang dikongsi untuk tatapan umum..diari pun bagi tontonan umum..apa la cik sakura ni..salah ni..ini catatan kehidupan cik sakura untuk dikongsi bersama kawan-kawan semua..

apa maksud jangan kejar bas kat atas tu..hehe..sebenarnya ini pepatah..meh cik sakura cakap london ye 'NEVER RUN AFTER THE BUS OR MAN..THERE WILL ALWAYS BE ANOTHER ONE'..hah..sebenarnya cik sakura ternampak di fanpage ABBY ABADI..jadi cik sakura ingin kongsikan di sini..tak nak cakap pasal abby abadi sebab cik sakura rasa apa yang dia rasa..haha..kelasss ko jah..tak de la..cuma cerita abby abadi ada macam cerita cik sakura..cuma yang membezakan adalah cik sakura masih belum berkahwin dan belum lagi mempunyai cahaya mata..yang lain entah lah..tutup buka lama buka buka baru kan..

apa-apa pun yang pasti kalau kita terlepas sesuatu jangan kejar..takut tak tergapai atau tak tercapai dek akal..sebab sesuatu yang berlaku ada hikmahnya..pikir positif dalam diri..mungkin sesuatu yang lepas itu akan ada pengganti yang lebih baik dari sebelumnya..mana kita tahu kan..apa-apa pun selamat berkerja untuk diri sendiri..ahakss..rindu pada semua orang..


6 comments:

  1. InsyaAllah.. Semoga kte kuat menghadapinya.. :) Kalau masa becinta dlu waktu remaja mmg agak kasar, n tak kan pedulik kalau 'bus' tuh jln. Lantak p lah hai. Tpi makin dimamah usia nih, hati sentimental.. Harap2 jauhkan la perkara2 sebegini ye? Nauzubillah :(

    ReplyDelete
  2. berlari berkejaran..ayseh..ajai ngn nurul pulak,,..

    yang pergi biarkan...pasti ada penganti nanti

    ReplyDelete
  3. betoi2..always take things positively...=)

    qin pon mmg malas nak kejar bas yg dah lepas...wat letih je..mane tau bas yg laen lagi best sit nye..lagi masyuk aircondnye..lagi selesa kan?kan?

    (wahhh..falsafah tetibe..>.<)

    ReplyDelete
  4. yeah.
    lepaskanlah dengan rela hati.
    mungkin dapat yang jauuhhh lebih baik..=)

    ReplyDelete
  5. @Fabulous Me
    doa2 kan la 'bas' awak xkan tertinggal lagi ye..

    @azizul
    nyanyi pulak dia..hehe..yup..cari 'bas' lain..

    @AsyieqiN Rkey
    wah..terpaku cik sakura mendengarnya..

    @zahidah seran
    yup..thanks..

    @Run Away
    heee..

    ReplyDelete