-berat hati melangkah PERGI-


hari-hari terakhir sebelum cik sakura melangkah pergi..sayu pula rasa..kawan-kawan semua nak jumpa sebelum cik sakura berangkat ke tempat baru..mulakan hidup baru..jumpa dengan orang baru..kutip pengalaman baru dan cari memori baru pula untuk disimpan dan di abadikan dalam hati..tapi berapa kenangan pahit atau manis yang cik sakura akan perolehi..itu semua kuasa TUHAN..mungkin rezeki cik sakura di sana disamping mencari rezeki yang halal cik sakura juga dapat melupakan kenangan yang lepas..

cari orang baru bukan bermakna cari cinta baru ye kawan-kawan..jeng jeng jeng..siapa yang pernah baca luahan cik sakura disini mungkin tahu hati cik sakura macam mana..yang tak tahu tu cik sakura ucapkan selamat datang ke blog ini..tiada gosip artis yang ada hanya luahan hati kecil cik sakura sahaja dalam kehidupan seharian..jeng jeng jeng..mungkin banyak gambar kasut bertumit tinggi sebab cik sakura adalah pengumpul kasut tumit tinggi..sudah ada koleksi peribadi sendiri yang telah memeningkan kepala papa cik sakura..hehe..ada yang cik sakura pamerkan kasut sendiri dan ada juga cik sakura pamerkan gambar-gambar menarik kasut tumit tinggi yang telah di 'google' dan boleh cik sakura cari di pasaran..hah papa pening lagi..hehehe..

berat hati nak melangkah pergi tinggalkan mama papa sekali lagi..tapi disebabkan tanggungjawab yang telah diberi jadi cik sakura akan pikul sebaik mungkin..tapi tengok mama dan papa cik sakura macam berat hati je nak lepaskan cik sakura..dan mereka terpaksa gelengkan kepala lagi tengok cik sakura lebih banyak bawa kasut dari bawa baju..hehe..kasut je dah berkotak-kotak..belum lagi beg..bawa 3 beg besar je..mana la nak sumbat ye barang-barang tu..papa sewa kontena boleh tak..hehe..


5 comments:

  1. nnt qin dah keje kite shopping kasut same mau?

    hahahah...*mcm tau cik sakura keje mane*

    ReplyDelete
  2. tq sebab sabar mnunggu..mntak maaf kerana lambat..hadiah baru saja di pos..atas alasan tertentu

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, akhirnya cik sakura gagahkan diri mlangkah ke dunia baru dan bakal memperolehi pengalaman baru... all the best ye cik sakura

    ReplyDelete
  4. mana tahu tempat baru lebih happy lagi....

    ReplyDelete
  5. @AsyieqiN Rkey
    hehe..boleh je..nanti qin jgn pening tengok cik sakura beli kasut tau..

    @azizulhakim
    owh tak mengapa..terima kasih banyak2..

    @Gen2Merah
    thanks awak..gagahkan diri juga untuk satu perubahan baru dalam hidup..

    @Bigdaddyz
    mungkin..harap2 macam tu la..

    ReplyDelete